Kontakt

Najczęściej zadawane pytania:

Pytania dotyczące produktów
rozwiń
Gdzie jest dostępny interesujący mnie produkt?

Aktualna dostępność naszych produktów znajduje się pod zakładką "Dostępność". Przycisk "Gdzie kupić" umożliwia sprawdzenie, gdzie znajduje się dany produkt i w przypadku jego braku w najbliższej okolicy zamówienie go do wskazanego sklepu.

Kiedy będzie dostępny interesujący mnie produkt?

Aktualna dostępność naszych produktów znajduje się pod zakładką "Dostępność". Jeśli okaże się że wybrany towar jest niedostępny w magazynie naszej firmy i sklepach współpracujących można sprawdzić "Przewidywaną datę dostępności produktu" oraz zapisać swój adres email aby otrzymać Powiadomienie gdy produkt ponownie będzie dostępny.

 

 

Czy mogę kupić dany produkt przez internet

Tak! Produkty z naszej oferty można zakupić za pośrednictwem usługi eZakup na stronie dobresklepyrowerowe.pl lub odziezkolarz.pl (specjalistyczny sklep dedykowany strojom kolarskim) oraz jadenatrening.pl

Przekierowanie do odpowiedniego sklepu internetowego znajduje się na stronie produktu.

Czy mogę kupić dany produkt bezpośrednio u Państwa?

Firma Velo nie prowadzi bezpośredniej sprzedaży detalicznej. Wszystkie produkty aktualnie dostępne w naszej ofercie można zakupić w sklepach znajdujących się w sieci naszej dystrybucji lub za pośrednictwem usługi eZakup i odziezkolarza.pl

Czy sprzedacie mi produkt taniej?

Ceny dostępne na naszej stronie są sugerowanymi cenami detalicznymi. Zgodnie z obowiązującym prawem nie narzucamy ich w żaden sposób naszym sklepom, które są odrębnymi przedsiębiorstwami. Wszystkie pytania związane z cenami naszych produktów prosimy kierować bezpośrednio do sklepów znajdującymi się sieci naszej dystrybucji.

Zastanawiam się nad właściwym doborem produktu...

Jeżeli masz pytanie związane z właściwym wyborem produktu pochodzącego z naszej oferty, to zapraszamy do kontaktu z naszymi Partnerami. Bezpośredni kontakt ze Sprzedawcą w najbliższym sklepie jest najwygodniejszym sposobem na rozwiązanie zagadnień technicznych i uzyskania pomocy w zakresie dopasowania do indywidualnych potrzeb.

Zwróć uwagę, że przy każdym produkcie udostępniamy funkcjonalność Gdzie kupić?, która umożliwia odnaleźienie sklepu, w którym znajduje się interesujący Cię produkt lub w którym możesz go zamówić. W ten sposób możesz upewnić się czy sprosta on Twoim potrzebom.

Listę sklepów wraz z danymi kontaktowymi znajdziesz na velo.pl/sklepy

Pytania dotyczące rowerów
rozwiń
Gdzie jest dostępny interesujący mnie rower?

Aktualna dostępność rowerów Accent, Author i Dartmoor znajduje się pod zakładką "Dostępność" umiejscowioną pod każdym wybranym modelem. Pozwala ona na sprawdzenie, gdzie znajduje się dany rower. W przypadku jego braku w najbliższej okolicy istnieje możliwość zamówienia go we wskazane miejsce. W tym przypadku prosimy o kontakt z wybranym sklepem z wykorzystaniem funkcjonalności "Gdzie Kupić".

 

Jaki rozmiar ramy będzie odpowiedni dla mnie?

Rozmiar ramy to bardzo indywidualna sprawa i w celu jego dobrania zalecamy udanie się do najbliższej placówki znajdującej się w naszej sieci dystrybucji.

Jaki rower wybrać?

Wybór odpowiedniego roweru powinien być podyktowany przede wszystkim typem terenu, w którym będzie on później użytkowany oraz stylem jazdy. W celu wybrania najodpowiedniejszego dla siebie, zapraszamy do jednego ze sklepów znajdującego się w sieci naszej dystrybucji. Fachowa i profesjonalna obsługa pomoże Państwu dokonać właściwego wyboru.

Pytania dotyczące serwisu, napraw i części zamiennych
rozwiń
Chcę kupić część zmienną lub serwisową

Wybrane części zamienne dostępne są w bezpośredniej sprzedaży w sklepach stacjonarnych i na naszej stronie internetowej, za pośrednictwem aplikacji eZakup. W przypadku braku niezbędnej części zamiennej, prosimy o indywidualny kontakt z naszymi placówkami w celu uzyskania informacji na temat jej aktualnej dostępności.

Nie uzyskałeś wystarczającej informacji? Napisz do nas

Chciałbym dokonać serwisu produktu z Państwa oferty, ale nie wiem gdzie

Serwis pogwarancyjny produktów pochodzących z naszej oferty realizowany jest za pośrednictwem naszych autoryzowanych placówek. W tym celu prosimy o udanie się do najbliższego sklepu znajdującego się w Państwa okolicy.

Czy mogę serwisować produkt u Państwa?

Firma Velo nie prowadzi usług serwisowych produktów dla klientów detalicznych. W celu dokonania serwisu zapraszamy do najbliższego sklepu znajdującego się w naszej sieci dystrybucji.

Pytania dotyczące problemów z produktami, gwarancji i reklamacji
rozwiń
Chciałbym przedłużyć gwarancję na rower, ale nie wiem jak

Aby uzyskać przedłużenie gwarancji sprzedawca musi zarejestrować sprzedaż, a nabywca dokończyć rejestrację (w tym wyrazić zgody na przetwarzanie danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych) i dokonać przeglądu zerowego w terminie pomiędzy 6 a 8 tygodniem od zakupu.

Jeżeli sprzedawca zarejestrował już Twój nowo zakupiony rower przejdź do Panelu klienta i postępuj zgodnie ze wskazówkami.

Nie uzyskałeś wystarczającej informacji? Napisz do nas

Mam problem z przedłużeniem gwarancji przez Internet

Problemy i uwagi związane z funkcjonowaniem formularza prosimy zgłaszać za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie Panelu klienta (Uzyskaj pomoc widoczne w prawym dolnym rogu strony).

Nie uzyskałeś wystarczającej informacji? Napisz do nas

Mam problem z produktem z Państwa oferty

Proszę o dokładne opisanie problemu i podanie produktu, którego on dotyczy.

Nie uzyskałeś wystarczającej informacji? Napisz do nas

Chciałbym zareklamować dany produkt lub rower

Wszystkie dokładne informacje dotyczące reklamacji danego produktu lub roweru opisane zostały w polityce reklamacji

Nie uzyskałeś wystarczającej informacji? Napisz do nas

Chciałbym wymienić kask MET w ramach programu Crash Replacement

CRASH REPLACEMENT to program umożliwiający wymianę uszkodzonego w wypadku rowerowym kasku MET w okresie 2 lat od daty jego zakupu w obniżonej cenie (60% sugerowanej ceny detalicznej zamieszczonej na naszej stronie internetowej). Aby otrzymać nowy kask w zamian za zniszczony należy wysłać uszkodzony kask (na własny koszt) do siedziby naszej firmy (Velo sp. z o.o., ul. Pszczyńska 305, 44-100 Gliwice) wraz z dowodem zakupu i dokładnym opisem wypadku. Uszkodzony kask zostanie niezwłocznie wymieniony na nowy model dostępny w aktualnej ofercie o zbliżonej cenie, rozmiarze i kolorze. Nowy kask zostanie wysłany pocztą kurierską za zaliczeniem pocztowym.

Nie uzyskałeś wystarczającej informacji? Napisz do nas

Proszę o pomoc w przypadku kradzieży

Wszelkie informacje podane w procesie rejestracji zakupionego towaru są zapisane w naszej bazie. Dotyczy to parametrów roweru czy numerów seryjnych produktów. Informacje, które wcześniej nam udostępniłeś i które mogą być przydatne w przypadku kradzieży, znajdziesz po zalogowaniu się do Panelu Klienta.

Pytania dotyczące sponsoringu i wsparcia
rozwiń
Jestem zawodnikiem i szukam wsparcia

Prosimy o odpowiedź na kilka pytań, które pozwolą nam lepiej zapoznać się z Twoją propozycją.

Kontakt dla zawodników>>

Wybieram się na wyprawę i chciałbym nawiązać współpracę

Prosimy o odpowiedź na kilka pytań, które pozowlą nam lepiej zapoznać się z Twoją propozycją. Zastrzegamy sobie prawdo do kontaktu w sprawie wybranych zgłoszeń.

Kontakt dla podróźników >>

Chciałbym otrzymać naklejki

Możemy wysłać naklejki niektórych marek stanowiących naszą ofertę handlową. Jeżeli jesteś zainteresowany/zainteresowana otrzymaniem ww. materiałów prosimy o wypełnienie tego formularza.

Reprezentuję klub lub amatorską drużynę kolarską i chciałbym nawiązać współpracę

Kluby sportowe i teamy amatorskie zainteresowane współpracą prosimy o kontakt za pomocą tego formularza.

Jestem organizatorem imprezy sportowej i chciałbym przedstawić ofertę współpracy

Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego dzięki któremu będziemy mogli lepiej poznać organizowane przez Państwa wydarzenie. Równocześnie informujemy, że po zapoznaniu się z Państwa informacją i naszej analizie zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi zgłoszeniami.

Pytania dotyczące współpracy handlowej
rozwiń
Jestem zainteresowany nawiązaniem współpracy handlowej (Biznes2Biznes)

 

Więcej szczegółowych informacji o zasadach współpracy handlowej można poznać na dziale Współpraca.